A magyar vállalkozások online marketing szokásainak vizsgálata

Sági Gyöngyi (2017) A magyar vállalkozások online marketing szokásainak vizsgálata. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Sagi_Gyongyi_A_magyar_vallalkozasok_online_marketing_szokasainak_vizsgalata.pdf] PDF
Sagi_Gyongyi_A_magyar_vallalkozasok_online_marketing_szokasainak_vizsgalata.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Online Marketing, Reklámkommunikáció, Magyarország, Vállalkozások
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2017. Dec. 08. 08:09
Last Modified: 2018. May. 10. 14:16

Actions (login required)

View Item View Item