A magyar vállalkozások online marketing szokásainak vizsgálata

Sági Gyöngyi (2017) A magyar vállalkozások online marketing szokásainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Sagi_Gyongyi_A_magyar_vallalkozasok_online_marketing_szokasainak_vizsgalata.pdf] PDF
Sagi_Gyongyi_A_magyar_vallalkozasok_online_marketing_szokasainak_vizsgalata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online Marketing, Reklámkommunikáció, Magyarország, Vállalkozások
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 08. 08:09
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 10. 14:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet