Zenemarketing az internet korában, avagy hogyan alakította át a hazai zenekarok marketingtevékenységét a Web 2.0

Kovács Kinga (2017) Zenemarketing az internet korában, avagy hogyan alakította át a hazai zenekarok marketingtevékenységét a Web 2.0. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kovács_Kinga_Szakdolgozat.pdf] PDF
Kovács_Kinga_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Zenemarketing , Zeneipar, Web 2.0, Marketing, Internet
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 06. 13:59
Utolsó módosítás: 2018. Jún. 07. 14:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet