A Cerbona Élelmiszergyártó Kft. marketingstratégiájának elemzése

Varga Szilvia (2017) A Cerbona Élelmiszergyártó Kft. marketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kész egyben.pdf] PDF
Kész egyben.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2117. December 31..

Download (3MB)

Magyar cím

A Cerbona Élelmiszergyártó Kft. marketingstratégiájának elemzése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Marketingstratégia, Cerbona Élelmiszergyártó Kft., Márkafiatalítás, 4P
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 05. 13:11
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 12. 15:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet