A márkakereskedelem és a viszonteladói értékesítés elemzése a Helly Hansen Magyarország Kft. példáján keresztül

Luczenbacher Attila (2017) A márkakereskedelem és a viszonteladói értékesítés elemzése a Helly Hansen Magyarország Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Luczenbacher Attila BGE-VIK szakdolgozat végleges.pdf] PDF
Luczenbacher Attila BGE-VIK szakdolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 31..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: márkakereskedelem, nagykereskedelem, viszonteladók
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 07. 15:49
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 09. 12:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet