Tóth Barbara (2017) Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
Tóth Barbara szakdolgozat kész.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Marketingstratégia, elégedettségmérés, Fogyasztói elégedettség, Marketing, Konferenciaszervezés |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Gizella Meleg |
| Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 04. 11:00 |
| Utolsó módosítás: | 2018. Aug. 30. 10:46 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

