Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával

Tóth Barbara (2017) Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tóth Barbara szakdolgozat kész.pdf] PDF
Tóth Barbara szakdolgozat kész.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

Az IIR Magyarország vállalati marketingstratégiájának elemzése, a célcsoport elégedettség vizsgálatával

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, elégedettségmérés, Fogyasztói elégedettség, Marketing, Konferenciaszervezés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 04. 11:00
Utolsó módosítás: 2018. Aug. 30. 10:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet