Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája

Bürge Péter (2017) Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Bürge Péter.pdf] PDF
Szakdolgozat Bürge Péter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gyertya, Gyertyatartó, Marketingstratégia, Piaci bevezetés, STEEP elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 04. 09:55
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 28. 16:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet