Nagy Norbert Marcel (2017) Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása_Nagy_Norbert_Marcel.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, telekommunikáció, ügyfélszolgálat |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 01. 10:59 |
Utolsó módosítás: | 2018. Már. 01. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |