Piaci versenyelőny elérése a CSR segítségével a kozmetikai iparban különböző piacokon a Manna Natúr Kozmetikum Kft. példáján bemutatva

Varga Evelyn (2017) Piaci versenyelőny elérése a CSR segítségével a kozmetikai iparban különböző piacokon a Manna Natúr Kozmetikum Kft. példáján bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Varga Evelyn dlcw90_szakdolgozat.pdf] PDF
Varga Evelyn dlcw90_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027.

Download (1MB)
[thumbnail of Varga Evelyn.pdf] PDF
Varga Evelyn.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (125kB)

Magyar cím

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 04. 08:16
Utolsó módosítás: 2018. Már. 06. 12:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet