Innováció a gyakorlatban - A Sensodyne Deep Clean fogkrém bevezetésének elemzése a marketingstratégia eszköztárán keresztül

Polgár Dóra (2017) Innováció a gyakorlatban - A Sensodyne Deep Clean fogkrém bevezetésének elemzése a marketingstratégia eszköztárán keresztül. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Polgár Dóra_Szakdolgozat BGE KVIK.pdf] PDF
Polgár Dóra_Szakdolgozat BGE KVIK.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2070. March 14..

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Új termék bevezetése, Marketingstartégia, Innováció, Marketing , Elemzés
Depositing User: Meleg Gizella
Date Deposited: 2017. Dec. 01. 09:47
Last Modified: 2018. Jan. 31. 15:42

Actions (login required)

View Item View Item