Polgár Dóra (2017) Innováció a gyakorlatban - A Sensodyne Deep Clean fogkrém bevezetésének elemzése a marketingstratégia eszköztárán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Polgár Dóra_Szakdolgozat BGE KVIK.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2070. Március 14.. Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Új termék bevezetése, Marketingstartégia, Innováció, Marketing , Elemzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 01. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2018. Jan. 31. 15:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |