A digitális média és a közösségi felületek hatása a klasszikus szakácskönyv-kiadásra és a receptekre épülő nyomtatott gasztrolapok piacára

Juhári Lilla (2017) A digitális média és a közösségi felületek hatása a klasszikus szakácskönyv-kiadásra és a receptekre épülő nyomtatott gasztrolapok piacára. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT - JUHÁRI LILLA.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT - JUHÁRI LILLA.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Gasztronómia , Közösségi média , Szakácskönyv
Depositing User: Turányi Nóra
Date Deposited: 2017. Dec. 01. 10:45
Last Modified: 2018. May. 24. 12:21

Actions (login required)

View Item View Item