A digitális média és a közösségi felületek hatása a klasszikus szakácskönyv-kiadásra és a receptekre épülő nyomtatott gasztrolapok piacára

Juhári Lilla (2017) A digitális média és a közösségi felületek hatása a klasszikus szakácskönyv-kiadásra és a receptekre épülő nyomtatott gasztrolapok piacára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT - JUHÁRI LILLA.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT - JUHÁRI LILLA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gasztronómia , Közösségi média , Szakácskönyv
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Dec. 01. 10:45
Utolsó módosítás: 2018. Máj. 24. 12:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet