A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása

Szász Milán (2017) A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Szász-Milán_Szakdolgozat-A kuponmarketing generációkra-gyakorolt-hatása.pdf] PDF
Szász-Milán_Szakdolgozat-A kuponmarketing generációkra-gyakorolt-hatása.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Kuponmarketing, Generációs marketing, Vásárlásösztönzés
Depositing User: Hegedűsné Orbán Éva
Date Deposited: 2017. Nov. 30. 14:44
Last Modified: 2018. Mar. 22. 09:32

Actions (login required)

View Item View Item