A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása

Szász Milán (2017) A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szász-Milán_Szakdolgozat-A kuponmarketing generációkra-gyakorolt-hatása.pdf] PDF
Szász-Milán_Szakdolgozat-A kuponmarketing generációkra-gyakorolt-hatása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kuponmarketing, Generációs marketing, Vásárlásösztönzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 30. 14:44
Utolsó módosítás: 2018. Már. 22. 09:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet