Kerekes Tamás (2017) Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kerekes Tamás szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 01.. Download (4MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (122kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | életív marketing, baba-mama kampámy, Fogyasztói magatartás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Dec. 01. 09:17 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 22. 11:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |