SZOLGÁLTATÓKÖZPONTOK SZEREPE AZ ELLÁTÁSI LÁNCBAN: Beszerzési tevékenység a Roche SSC példáján keresztül bemutatva

Varga Bernadett Ágnes (2017) SZOLGÁLTATÓKÖZPONTOK SZEREPE AZ ELLÁTÁSI LÁNCBAN: Beszerzési tevékenység a Roche SSC példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of vargabetti_projektmunka_vegleges_pdf.pdf] PDF
vargabetti_projektmunka_vegleges_pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2222. December 31..

Download (480kB)
[thumbnail of 14_33_29171109vargab.pdf] PDF
14_33_29171109vargab.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2222. December 31..

Download (49kB)

Absztrakt (kivonat)

Ez a dolgozat a szolgáltatóközpontban működő beszerzési tevékenység témakörének bemutatását és elemzését tűzte ki célul a Roche Szolgáltató (Európa) Kft. példáján keresztül bemutatva. Fő célja a folyamatjavítási lehetőségek feltárása a tevékenység ismertetése után, aminek érdekében primer és szekunder kutatás eredményei is ismertetésre kerülnek. Primer kutatásom adatgyűjtésének módja a cég alkalmazottai és vezetőség körében végzett mélyinterjúk voltak. Szekunder kutatásként a tavalyi évben, a cég stakeholderei körében elvégzett ügyfélelégedettség felmérés szerepel. A megfogalmazott két hipotézis közül a hatékonysággal és elégedettséggel kapcsolatos hipotézist bizonyították az eredmények, viszont a folyamatoptimalizációval kapcsolatos elegendő bizonyíték hiányában cáfoltnak tekintendő.

Magyar cím

SZOLGÁLTATÓKÖZPONTOK SZEREPE AZ ELLÁTÁSI LÁNCBAN: Beszerzési tevékenység a Roche SSC példáján keresztül bemutatva

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Ellátási lánc, Beszerzési folyamatok, Szolgáltató központ, Folyamat optimalizálás, Belső ügyfél-elégedettség, Probléma elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Nov. 13. 12:00
Utolsó módosítás: 2018. Már. 02. 10:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet