Nagy Kristóf (2017) A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | kanizsa trend, Marketing , Fogyasztói igények |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Nóra Turányi |
| Rekord készítés dátuma: | 2017. Máj. 06. 11:04 |
| Utolsó módosítás: | 2017. Szep. 01. 13:06 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

