A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében

Nagy Kristóf (2017) A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében.pdf] PDF
A Kanizsa Trend Kft. marketingstratégiája a változó fogyasztói igények tekintetében.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kanizsa trend, Marketing , Fogyasztói igények
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2017. Máj. 06. 11:04
Utolsó módosítás: 2017. Szep. 01. 13:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet