A magyar középiskolás diákok médiafogyasztási szokásai a generációs marketing tükrében

Nagy Flávia (2017) A magyar középiskolás diákok médiafogyasztási szokásai a generációs marketing tükrében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Nagy Flávia LL7UZ4 Szakdolgozat.pdf] PDF
Nagy Flávia LL7UZ4 Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (964kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Z-generáció, Médiafogyasztás, Generációs marketing, Közösségi média , Tartalomfogyasztás
Depositing User: Users 2342 not found.
Date Deposited: 2017. May. 02. 10:52
Last Modified: 2017. Oct. 04. 14:58

Actions (login required)

View Item View Item