Vissza |
Varga Viktória (2014) Az alkalmazott áruazonosítási rendszerek hibáinak vizsgálata a DHL-nél a tengeri gyűjtő import szállítmányozás keretében. Külkereskedelmi Kar.
Varga Viktória (2023) Az emberi jogok helyzete a nemzetközi térben, különös tekintettel a női jogokra. Külkereskedelmi Kar.
Varga Viktória (2019) Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre. Külkereskedelmi Kar.
Varga Viktória (2021) A CSOK és egyéb hitelkérelmek összeállítása és a hiteladminisztráció folyamata Partner fiókban. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
Varga Viktória (2019) Die Zukunft und die Situation dem Radtourismus in Ungarn und in Österreich. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Viktória (2021) Egy projekt megvalósítása és finanszírozása a DLM Consulting Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Varga Viktória (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata műanyag nyílászárók forgalmazásának bemutatásával. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Viktória (2010) Kapcsolat-menedzsment public relations aspektusból. Külkereskedelmi Kar.
Varga Viktória (2016) Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Varga Viktória (2021) A kreatív szolgáltatások szerepe a turizmusban élményfestő cégek példáin keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Viktória (2023) A mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Viktória (2003) A minőség követelménye az Európai Unióban: A FAG Components Hungary Kft. minőségirányítási rendszerének bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
Varga Viktória (2022) A páciensek félelelem leküzdésében alkalmazott kommunikációs eszközök használata a fogorvosok és dentálhigiénikusok szakmájában írásban és szóban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Varga Viktória (2014) A pálinka, mint hungarikum szerepe a magyar gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.