Vissza |
Tóth Boglárka (2004) Minőségi válasz az új piaci kihívásokra: Az ISO 9001:2000 szerinti minőségirányítási rendszer, mint az új piac meghódításának feltétele a NABI Rt. kaposvári gyáránál. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Boglárka (2021) Az adatvizualizációs eszközök használata nagy méretű adatállományok esetén (térképi megjelenítés). Pénzügyi és Számviteli Kar.
Tóth Boglárka (2005) Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Boglárka (2023) Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Tóth Boglárka (2018) A hazai vendéglátó trendek és a szakképzési gyakorlat. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Boglárka (2018) A kínai térnyerés jelentősége szubszaharai Afrikában. Külkereskedelmi Kar.