Vissza |
Tóth Anna (2020) Beszerzési és értékesítési csatornák, valamint módszerek bemutatása a GE Healthcare disztribútorán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Anna (2023) Egy konkrét gyártó vállalat beszállítóértékelési folyamata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Anna (2018) Egy nonprofit szervezet online marketingkommunikációs lehetőségeinek vizsgálata A FEB’93 Oktatási Alapítvány bemutatásán keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Anna (2022) Lovi? A magyar lóversenyzés elemzése marketingszempontból. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Tóth Anna (2021) Vasút szerepe a turizmusban: Helyzetelemzés a magyar vasútról és fenntartható jövőképéről. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Tóth Anna (2011) A kommunikáció szerepe a könyvpiac problémáinak megoldásában. Külkereskedelmi Kar.
Tóth Anna (2023) A kommunikáció szerepe a változás menedzselésében az EATON Business Services Kft. gyakorlatán keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.