Vissza |
Szabó Levente (2020) Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Levente (2017) Elektronikus jegyrendszer bevezetése a helyi- és helyközi közösségi közlekedésben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Levente (2018) Piackutatás, mint marketingkommunikációs tevékenység egy nemzetközi judo verseny példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Levente (2021) Piacvezető kereskedelmi bankok marketingkommunikációs tevékenységei, fókuszban a Sberbank. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Levente (2023) A fenntartható vendéglátás fejlesztési lehetőségei a Mystery Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Szabó Levente (2014) A Könyv Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetét befolyásoló tényezők vizsgálata az elmúlt évek alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Levente (2015) Process Solutions vagyoni pénzügyi jövedelmezőségi helyzetének elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Levente (2015) eBusiness rendszer bevezetése a Bosch Rexroth Kft.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.