Vissza |
Szabó Kitti (2023) Az online marketingkommunikációs tevékenység elemzése, valamint a márka iránti elkötelezettség vizsgálata a Brillbird Kft. tükrében. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Kitti (2019) Digitalizáció hatása a fogyasztási hitelezés folyamatára. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szabó Kitti (2024) The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Kitti (2017) A TQM bevezetése egy autóipari termelő vállalatnál. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Kitti (2024) A munka és a magánélet egészséges elkülönülése a fiatalok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Kitti (2012) Faktoring mint finanszírozás Magyarországon. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Kitti (2013) A MANO Technology Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az elmúlt három év beszámolói alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.