Vissza |
Szabó Ádám (2018) Vevői elégedettség mérés a bankszektoron belül. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Ádám (2012) The problems and questions of energy supply in Hungary. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Ádám (2018) Az Adna Café árbevételeinek tervezése-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Ádám (2018) CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Ádám (2019) CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Szabó Ádám (2021) Mikrotranzakció monetizációs forradalma a játékiparban: fenntarthatótol a fenntarthatatlanig. Külkereskedelmi Kar.
Szabó Ádám (2015) A magyar egyetemi/főiskolai hallgatók étkezési szokásainak vizsgálata: A súlycsökkentő diéták hatása az étkezési szokásokra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Szabó Ádám (2016) A mérleg valódiságának és a pénzügyi helyzet ellenőrzésének módszerei, könyvvizsgálati kötelezettséggel való kapcsolata. Pénzügyi és Számviteli Kar.