Vissza |
Nagy Vivien (2018) A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Vivien (2018) Az e-kereskedelmim folyamatok bemutatása egy magyar tele-és infokommunikációs vállalaton, az Invitech Solution Zrt.-n keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Vivien (2017) Egy élelmiszereket forgalmazó cég és egy gyártó cég raktári folyamatainak összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Vivien (2018) Nagyvállalat Belsőkommunikációs Portál Informatív és Felhasználói Élmény Központú Átalakítása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Vivien (2020) A TripAdvisor használatának vizsgálata a turisták, valamint a vendéglátóipari egységek szemszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.