Vissza |
Nagy Gabriella (2014) Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság kommunikációja a 2010-es vörösiszap-katasztrófa után. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Gabriella (2020) Az aktív turizmus szerepe Magyarországon és az Észak-Magyarországi régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Nagy Gabriella (2012) Az üzleti felhőszolgáltatások bevezetése Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Gabriella (2018) Illat - és szín marketing egy induló vállalkozási projekt, a La Boite esetén. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Gabriella (2017) A VÖRÖSISZAP-KATASZTRÓFA MEGITÉLÉSE 2010 UTÁN A SAJTÓ TÜKRÉBEN. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Gabriella (2016) A controlling, mint az eredményes szervezet és vezetés hatékony eszköze egy magyar mikrovállalkozásnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Nagy Gabriella (2017) A vállalati társadalmi felelősségvállalás bemutatása a KPMG példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
Nagy Gabriella (2014) Hogyan vált egy álom Európa vezető divatcégévé, avagy betekintés a Zara marketingstratégiájának kialakításába. Pénzügyi és Számviteli Kar.