Vissza |
Németh Lilla (2016) Az előzetes fogyasztói elvárások szerepe a termékek minőségének értékelésénél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Németh Lilla (2018) A KIS VENDÉGFOGADÓ KAPACITÁSSAL RENDELKEZŐ SZÁLLÁSHELYEK BOLDOGULÁSI LEHETŐSÉGEI HÉVÍZEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Németh Lilla (2021) A Mango márka és célcsoportjának vásárlási szokásai Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Németh Lilla (2024) Táplálkozási zavarok a mindennapokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Németh Lilla (2018) Vevői reklamációkezelés folyamata a Robert Bosch Elektronikai Kft.-nél egy radar termék esetén bemutatva. Külkereskedelmi Kar.