Vissza |
Molnár Dániel (2024) A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Molnár Dániel (2022) GriffSoft Zrt. Helpdesk rendszerének fejlődési lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Molnár Dániel (2021) Magyarországi vállalkozók által használt stratégiai tervezési módszerek a vállalkozás indítása előtt. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Molnár Dániel (2015) A Tatár Pékség értékesítési csatornáinak bemutatása/elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Molnár Dániel (2019) A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Molnár Dániel (2020) A Wizz Air Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Molnár Dániel (2015) Egy multinacionális vállalat fenntarthatósági stratégiájának bemutatása, és a vállalat fenntarthatósági besorolása. Pénzügyi és Számviteli Kar.