Vissza |
Kovács Bettina (2017) A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában. Külkereskedelmi Kar.
Kovács Bettina (2013) A munkaerő és a foglalkoztatottság elemzése az Európai Unión belül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Kovács Bettina (2022) Írott és olvasott kommunikáció szerepe a véradásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
Kovács Bettina (2018) Összehasonlító elemzés a Budapestet és Párizst kettészelő folyók adta turisztikai lehetőségek kihasználásáról. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kovács Bettina (2015) Az IFRS hazai bevezetése hatásának bemutatása a Zwack Unicum Nyrt. beszámolóin keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Kovács Bettina (2013) Egy szolgáltató vállalat költségeinek tervezése, elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.