Vissza |
Kiss Balázs (2016) Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Kiss Balázs (2021) Az újonnan nyíló Alice Hotel nyitási tevékenységeinek és értékesítési lépéseinek a bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Balázs (2019) Hitelezhetőség és hitelképesség bemutatása, egy pénzügyi vállalkozás szemeivel. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Kiss Balázs (2016) Hévíz Város Önkormányzat szervezeti és intézményi működése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kiss Balázs (2019) A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Kiss Balázs (2023) A mesterséges intelligencia használata a banki ügyfélelégedettség növelése érdekében. Pénzügyi és Számviteli Kar.