Vissza |
Farkas Anita (2021) Dánia, mint innovációs központ. Külkereskedelmi Kar.
Farkas Anita (2014) Törökország gasztronómiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Farkas Anita (2014) A pénzügyi helyzet vizsgálata, a Likvidítás és Cash-flow elemzés tükrében a Shoptec Fémárugyártó Kft-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Farkas Anita (2015) A CSR mérésének módszerei. Milyen hatással van a Vodafone fogyasztóira a vállalat CSR tevékenysége? Pénzügyi és Számviteli Kar.
Farkas Anita (2015) A VÁLLALATI TÁRSADALMI FELELŐSSÉGVÁLLALÁS JELENTŐSÉGE ÉS A VÁLLALATI ÉRTÉKRE GYAKOROLT HATÁSA. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Farkas Anita (2013) A magyarországi energiagazdálkodás helyzete, különös tekintettel a háztartási szektor energiafelhasználására és a megújuló energia szerepére. Pénzügyi és Számviteli Kar.