A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése

Kis Klaudia (2017) A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat Kis Klaudia.pdf] PDF
szakdolgozat Kis Klaudia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szálloda, Front Office, Recepció, Bük, Bemutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Ápr. 12. 09:47
Utolsó módosítás: 2017. Szep. 04. 13:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet