Feller Madeleine (2014) A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Feller Madeleine szakdolgozat Y3RU1D.PDF Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2114. December 08.. Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatommal szeretném bemutatni az egyes marketing eszközök összehangolásának fontosságát egy integrált kampányon keresztül.
Magyar cím
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Rubik, integrált kampány, hűségprogram, reklám, marketing eszközök, Tesco |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 08. 18:31 |
Utolsó módosítás: | 2018. Júl. 30. 15:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |