A Sziget Kulturális Menedzser és Rendezvényszervező Iroda marketingstratégiájának elemző értékelése a Balaton Sound fesztivál példáján keresztül

Jakab András Dávid (2016) A Sziget Kulturális Menedzser és Rendezvényszervező Iroda marketingstratégiájának elemző értékelése a Balaton Sound fesztivál példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Jakab_Andras - végleges-javitott.pdf] PDF
Jakab_Andras - végleges-javitott.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 16..

Download (8MB)
[thumbnail of csatolassal-jakab-andras-vegeleges-javitott.pdf] PDF
csatolassal-jakab-andras-vegeleges-javitott.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 16..

Download (9MB)
[thumbnail of titkositasi.pdf] PDF
titkositasi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg until 2116.

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedszment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékelés, marketingstratégia, elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Jakab András Dávid
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 19. 17:56
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 19. 17:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet