Kaspár Norbert (2016) Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kaspár Norbert Szakdolgozat végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Kaspár Norbert titkositasi.pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (246kB) |
Magyar cím
Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás) BGFGM00TBPS
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Marketingkommunikációs eszközök, Márkamenedzsment |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kaspár Norbert |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 19. 13:29 |
Utolsó módosítás: | 2016. Dec. 19. 13:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |