Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában

Kaspár Norbert (2016) Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Kaspár Norbert Szakdolgozat végleges.pdf] PDF
Kaspár Norbert Szakdolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Kaspár Norbert titkositasi.pdf.pdf] PDF
Kaspár Norbert titkositasi.pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (246kB)

Magyar cím

Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás) BGFGM00TBPS

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Marketingkommunikációs eszközök, Márkamenedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Kaspár Norbert
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 19. 13:29
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 19. 13:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet