Adriány Dalma (2014) Changing channels in the automotive industry: a research study on Nissan's new retail concept. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (686kB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
The internet, the social media and the technological developments challenge the retail market to develop new marketing structures in order to stay competitive. The situation is no different in the automotive industry either. Nissan is one of those global manufacturers who are taking the lead in setting new trends not only in developing new products but also in reacting to the changing consumer behaviour. Besides the online presence, the company is implementing a change in the retail environment, called the New Retail Concept. In my dissertation give a general overview of the new tendencies in automotive selling and investigate whether the New Retail Concept is the right direction to go for an automotive manufacturer in this region.
Magyar cím
Változó disztribúciós csatornák az autóiparban a Nissan új kiskereskedelmi koncepciójának tükrében
Angol cím
Changing Channels in the Automotive Industry: A Research Study on Nissan's New Retail Concept
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi gazdálkodás (angol nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Autóipar, Nissan |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:17 |
Utolsó módosítás: | 2015. Aug. 06. 09:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |