Mándics Barna (2016) A service desk működése a Roche SSC-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
MándicsBarna_zarodolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
MándicsBarna_Titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (656kB) |
|
PDF
MándicsBarna_Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (391kB) |
|
PDF
MandicsBarna_munkanaplo1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (570kB) |
|
PDF
MandicsBarna_munkanaplo2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (498kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
FOSZK GAZDASÁGINFORMATIKUS LEVELEZŐ
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | service desk, Szolgáltató központ, SSC |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Mándics Barna |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 19. 11:28 |
Utolsó módosítás: | 2016. Dec. 19. 11:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |