A digitális hirdetésblokkoló szoftverek elterjedésének gazdasági hatásai az online marketing szektorra és különös tekintettel annak visszaszorítására alkalmas eszközök bemutatása

Pekk Gabriella (2016) A digitális hirdetésblokkoló szoftverek elterjedésének gazdasági hatásai az online marketing szektorra és különös tekintettel annak visszaszorítására alkalmas eszközök bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Pekk_Gabriella_szakdolgozat_BGE_2016_Adblocking.pdf] PDF
Pekk_Gabriella_szakdolgozat_BGE_2016_Adblocking.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedszment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklámblokkolás, Online hirdetés, Blokkoló szoftver, Adblock, Ad blocking, Online marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Pekk Gabriella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 19. 15:43
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 19. 15:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet