Méth Flóra (2016) Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül. Faculty of Finance and Accountancy.
![]() |
PDF
Budapesti Gazdasági Egyetem - Méth Flóra - Szakdolgozat - 2016.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
Méth Flóra titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (511kB) |
Institution
Budapest Business School
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | CRM, Ügyfélkapcsolat, OTP Bank Nyrt. |
Depositing User: | Flóra Méth |
Date Deposited: | 2016. Dec. 17. 11:26 |
Last Modified: | 2016. Dec. 17. 11:26 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |