Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül

Méth Flóra (2016) Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of Budapesti Gazdasági Egyetem - Méth Flóra - Szakdolgozat - 2016.pdf] PDF
Budapesti Gazdasági Egyetem - Méth Flóra - Szakdolgozat - 2016.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Méth Flóra titkosítási kérelem.pdf] PDF
Méth Flóra titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (511kB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: CRM, Ügyfélkapcsolat, OTP Bank Nyrt.
Depositing User: Flóra Méth
Date Deposited: 2016. Dec. 17. 11:26
Last Modified: 2016. Dec. 17. 11:26

Actions (login required)

View Item View Item