Méth Flóra (2016) Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Budapesti Gazdasági Egyetem - Méth Flóra - Szakdolgozat - 2016.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Méth Flóra titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (511kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Ügyfélkapcsolat, OTP Bank Nyrt. |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Méth Flóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 17. 11:26 |
Utolsó módosítás: | 2016. Dec. 17. 11:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |