Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül

Méth Flóra (2016) Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Budapesti Gazdasági Egyetem - Méth Flóra - Szakdolgozat - 2016.pdf] PDF
Budapesti Gazdasági Egyetem - Méth Flóra - Szakdolgozat - 2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Méth Flóra titkosítási kérelem.pdf] PDF
Méth Flóra titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (511kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, Ügyfélkapcsolat, OTP Bank Nyrt.
Felhasználói azonosító szám (ID): Méth Flóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 17. 11:26
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 17. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet