A „fogas kérdés”: a budapesti romkocsmák sikerének vizsgálata a Fogasház marketingstratégiáján keresztül

Garbacz Gréta (2014) A „fogas kérdés”: a budapesti romkocsmák sikerének vizsgálata a Fogasház marketingstratégiáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Garbacz_Gréta.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Garbacz_Gréta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Romkocsma, Turizmusmarketing, Fogasház, Versenyelemzés, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:17
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 15. 11:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet