Stefán Réka (2014) A magyarországi vendéglátóipar elemzése, a házon kívüli étkezési szokások primer vizsgálata és egy vietnámi street food bár megnyitásához szükséges marketingstratégia kidolgozása. Külkereskedelmi Kar.
Ez a mű legutolsó verziója.
PDF
Szakdolgozat_Stefán Réka_2014.docx Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingstratégia, Street food, Vietnám, Vendéglátóipar, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:17 |
Utolsó módosítás: | 2015. Nov. 18. 13:45 |
Az archívumban megtalálható verziók
-
A MAGYARORSZÁGI VENDÉGLÁTÓIPAR ELEMZÉSE, A HÁZON KÍVÜLI ÉTKEZÉSI SZOKÁSOK PRIMER VIZSGÁLATA ÉS EGY VIETNÁMI STREET FOOD BÁR MEGNYITÁSÁHOZ SZÜKSÉGES MARKETINGSTRATÉGIA KIDOLGOZÁSA. (deposited 2015. Már. 05. 12:17)
- A magyarországi vendéglátóipar elemzése, a házon kívüli étkezési szokások primer vizsgálata és egy vietnámi street food bár megnyitásához szükséges marketingstratégia kidolgozása. (deposited 2015. Már. 05. 12:17) [Ezt látja]
Actions (login required)
Tétel nézet |