Fókuszban az employer branding - újszerű toborzási módszerek a Y generáció körében

Fülöp Flóra (2016) Fókuszban az employer branding - újszerű toborzási módszerek a Y generáció körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of FulopFlora_QR7DN3_Fokuszban_az_employer_branding_ujszeru_toborzasi_modszerek_az_Y_generacio_koreben.pdf] PDF
FulopFlora_QR7DN3_Fokuszban_az_employer_branding_ujszeru_toborzasi_modszerek_az_Y_generacio_koreben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of FulopFlora_QR7DN3_Nyilatkozat.pdf] PDF
FulopFlora_QR7DN3_Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (288kB)
[thumbnail of FulopFlora_QR7DN3_Titkositasi_kerelem.pdf] PDF
FulopFlora_QR7DN3_Titkositasi_kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (421kB)

Magyar cím

Fókuszban az employer branding - újszerű toborzási módszerek az Y generáció körében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Employer branding, Y generáció, Toborzás
Felhasználói azonosító szám (ID): Fülöp Flóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 19. 08:41
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 19. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet