Fülöp Flóra (2016) Fókuszban az employer branding - újszerű toborzási módszerek a Y generáció körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
FulopFlora_QR7DN3_Fokuszban_az_employer_branding_ujszeru_toborzasi_modszerek_az_Y_generacio_koreben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
FulopFlora_QR7DN3_Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (288kB) |
|
PDF
FulopFlora_QR7DN3_Titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (421kB) |
Magyar cím
Fókuszban az employer branding - újszerű toborzási módszerek az Y generáció körében
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Employer branding, Y generáció, Toborzás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Fülöp Flóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 19. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2016. Dec. 19. 08:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |