Bányai Attila (2016) Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Bányai Attila_I2EE9C_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (673kB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.PDF Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
hallgatói nyilatkozat.PDF Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (109kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, Ügyfélkapcsolat menedzsment, Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bányai Attila |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 16. 11:35 |
Utolsó módosítás: | 2016. Dec. 16. 11:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |