Szigethy Zoltán (2016) „CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
szakdolgozat_Szigethy_Zoltán.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
20161214_00003.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (242kB) |
|
PDF
20161214_00002.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (293kB) |
Magyar cím
„CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, CRM bevezetés, CRM bevezetésének hatásai |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szigethy Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 15. 14:17 |
Utolsó módosítás: | 2016. Dec. 15. 14:17 |
Actions (login required)
Tétel nézet |