„CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”

Szigethy Zoltán (2016) „CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_Szigethy_Zoltán.pdf] PDF
szakdolgozat_Szigethy_Zoltán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 20161214_00003.pdf] PDF
20161214_00003.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (242kB)
[thumbnail of 20161214_00002.pdf] PDF
20161214_00002.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (293kB)

Magyar cím

„CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Mérnök-közgazdász

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: CRM, CRM bevezetés, CRM bevezetésének hatásai
Felhasználói azonosító szám (ID): Szigethy Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 15. 14:17
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 15. 14:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet