A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra

Horváth Tamás (2014) A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of NOMÁD TRAVEL - Horváth Tamás b3jp9x.pdf] PDF
NOMÁD TRAVEL - Horváth Tamás b3jp9x.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Turizmusmarketing, Marketingstratégia, Versenytárs-elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:17
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 27. 13:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet