Stefán Réka (2014) A MAGYARORSZÁGI VENDÉGLÁTÓIPAR ELEMZÉSE, A HÁZON KÍVÜLI ÉTKEZÉSI SZOKÁSOK PRIMER VIZSGÁLATA ÉS EGY VIETNÁMI STREET FOOD BÁR MEGNYITÁSÁHOZ SZÜKSÉGES MARKETINGSTRATÉGIA KIDOLGOZÁSA. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Stefán_Réka_2014.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingstratégia, étkezési szokások, Ázsia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Stefán Réka |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:17 |
Utolsó módosítás: | 2015. Már. 05. 12:17 |
Az archívumban megtalálható verziók
- A MAGYARORSZÁGI VENDÉGLÁTÓIPAR ELEMZÉSE, A HÁZON KÍVÜLI ÉTKEZÉSI SZOKÁSOK PRIMER VIZSGÁLATA ÉS EGY VIETNÁMI STREET FOOD BÁR MEGNYITÁSÁHOZ SZÜKSÉGES MARKETINGSTRATÉGIA KIDOLGOZÁSA. (deposited 2015. Már. 05. 12:17) [Ezt látja]
Actions (login required)
Tétel nézet |