A MAGYARORSZÁGI VENDÉGLÁTÓIPAR ELEMZÉSE, A HÁZON KÍVÜLI ÉTKEZÉSI SZOKÁSOK PRIMER VIZSGÁLATA ÉS EGY VIETNÁMI STREET FOOD BÁR MEGNYITÁSÁHOZ SZÜKSÉGES MARKETINGSTRATÉGIA KIDOLGOZÁSA

Stefán Réka (2014) A MAGYARORSZÁGI VENDÉGLÁTÓIPAR ELEMZÉSE, A HÁZON KÍVÜLI ÉTKEZÉSI SZOKÁSOK PRIMER VIZSGÁLATA ÉS EGY VIETNÁMI STREET FOOD BÁR MEGNYITÁSÁHOZ SZÜKSÉGES MARKETINGSTRATÉGIA KIDOLGOZÁSA. Külkereskedelmi Kar.

Figyelmeztetés
A múnek van frissebb verziója; lásd itt
[thumbnail of Szakdolgozat_Stefán_Réka_2014.pdf] PDF
Szakdolgozat_Stefán_Réka_2014.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingstratégia, étkezési szokások, Ázsia
Felhasználói azonosító szám (ID): Stefán Réka
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:17
Utolsó módosítás: 2015. Már. 05. 12:17

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet