A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.

Baráz Patrícia (2016) A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Baráz Patrícia szakdolgozat.pdf] PDF
Baráz Patrícia szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Street Food, Marketingkommunikáció , Marketingkommunikációs eszközök, Gasztronómia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 16. 10:00
Utolsó módosítás: 2021. Már. 25. 15:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet