Iváncsik Renátó (2016) IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
|
PDF
IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (215kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | ITIL, ServiceNow, Szolgáltatás menedzsment, Incidenskezelés, Igénykezelés |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Renátó Iváncsik |
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 15. 12:39 |
| Utolsó módosítás: | 2016. Dec. 15. 12:39 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

