IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben

Iváncsik Renátó (2016) IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben.pdf] PDF
IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (215kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ITIL, ServiceNow, Szolgáltatás menedzsment, Incidenskezelés, Igénykezelés
Felhasználói azonosító szám (ID): Iváncsik Renátó
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 15. 12:39
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 15. 12:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet