Iváncsik Renátó (2016) IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (215kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ITIL, ServiceNow, Szolgáltatás menedzsment, Incidenskezelés, Igénykezelés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Iváncsik Renátó |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 15. 12:39 |
Utolsó módosítás: | 2016. Dec. 15. 12:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |